SERWIS
Biorąc pod uwagę, że nasze produkty są praktycznie bezawaryjne nie zakładamy natłoku pracy, ale jeśli nawet coś będzie nie tak… nasza firma posiada jeden z najlepszych serwisów elektronicznych w Polsce i oferuje pełne wsparcie techniczne. Wszystkie produkty Crono naprawiamy na miejscu. Dzięki temu czas realizacji napraw znacznie się skraca, jednocześnie macie Państwo możliwość bezpośrednio skonsultować się z naszym zespołem wykwalifikowanych serwisantów.
Jak dostarczyć sprzęt?
Urządzenia na gwarancji można przywieść osobiście do dwóch punktów serwisowych lub wysłać kurierem na nasz adres.
Punkty przyjęć:
-
al. Armii Krajowej 5, 50-541 Wrocław – godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku w godzinach 10 – 18, w soboty w godzinach 10 – 14
-
ul. Muzyczna 1, 55-330 Błonie, gm. Miękinia – godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku w godzinach 9 -17
Adres do wysyłki
M. Ostrowski – serwis
Muzyczna 1,55-330 Błonie
Kontakt z Działem Serwisu
pod numerem telefonu: (71) 79 74 605
poprzez email: [email protected]